Allt var inte bättre förr

En av mina hobbys är att googla på choklad.
Ibland gör jag märkliga fynd.
 
Som den här chokladasken med KRUSBÄR!?
Jag tyckte att det stod Krusbär i choklad, men det står ju faktiskt februari...
Men den fick dispens att vara med endå, bara för att det verkar så märkligt.
Låter inte snällt mot smaklökarna!
 
Jag ser heller inte vad det står då texten är för liten.
Någon som vet vad detta är eller känner igen asken?
För en gångs skull är jag för ung för att känna till denna.
 
Är det någon slags marmeladgodis, eller är det krusbär i färgad choklad måntro?
Det ser i alla fall inte gott ut!
Taggar: Cloetta Krusbär;

Kommentarer :

#1: Anneth Strinnholm

Fruktmarmelad, googlade jag mig fram till. Sånt där dallrigt mormorsgodis alltså, huvva!

Svar: Och en hel del färgämnen såg det ut som...
Chocochock

skriven
#2: Camilla

Hej! Ser att du har bilder på en massa "gammalt" godis! Jag undrar om du kan hjälpa mig att hitta nåt jag tror hette Hasselnöt, fanns i en vit påse, chokladkulor med en nöt inuti? Har googlat ihjäl mig men har tvingats ge upp... :(

Svar: Oj, det var en svår nöt att knäcka... Har koll på det mesta tycker jag :) men den sorten vet jag inget om tyvärr. Hoppas du hittar den!
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :