Fazer Jordgubb

Vi fortsätter på frukt- och bärtemat och provar denna sommarsmaksatta chokladkaka.
 
Inget jag skulle få för mig att köpa till mig själv, men eftersom sonen är överförtjust i Marabou Jordgubb, så tänkte jag att han kunde få vidga sina vyer och prova Fazers variant.
 
Eftersom halva kakan ligger kvar i kylen, antar jag att han hade föredragit Marabous...
 
Även smaksatt med vanilj, men det märks inte.
 
Däremot är det frikostigt med frystorkade jordgubbar.
 
Vid första tuggan går tankarna till att det är nog så här ett jordgubbsschampo smakar.
Ni vet de där billiga schampo eller duschcremerna till barn som luktar godis.
Inget strålande betyg alltså.
Men vid andra tuggan så känns det endå ganska OK.
Jag gillar att det är frystorkade jordgubbar. Det blir nästan lite krispigt att tugga på.
En rad fick jag i mig.
Hoppas sonen inte märker något.
Taggar: Fazer Jordgubb, chokladkaka, Fazer choklad;

Kommentera inlägget här :