3 nya smaker av Snickers!

Titta vad jag har hittat!
Snickers i tre smaker jag aldrig sett tidigare.
 
Snickers med mörk choklad, Sickers med mandel (lite orolig att det ska vara vit choklad, men det står mjölkchoklad på förpackningen) och en Snickers med jordnöstssmör.
 
WOW va spännande!
Känner mig exalterad och sprickfärdig av nyfikenhet för att prova.
Men de ska få ligga och gosa till sig lite, så drar jag ut på spänningen.
Måste hitta rätt tillfälle samt bestämma i vilken ordning jag ska äta dom.
 
Jag köpte dessa dyrgripar (nästan 20 kr styck...) på Coop Extra i Orminge av alla ställen....
Vi var på väg till en myshelg på Hasseludden Yasuragi och var sugen på en fika först, så vi svängde in till Orminge Centrum.
 
Hittade inget fik, så gick in på affären istället och tur var väl det.
 
Nu ligger de prydligt på rad här på rummet på ett litet bord och väntar på att glufsas upp.
Jag frågade min man lite oroligt om jag borde låsa in dom när vi gick till frukosten, så inte städerskan tar dom.
Han lugnade mig med tålmodig stämma och sa att jag nog inte behöver oroa mig.
 
Men jag tar inga risker på den här nivån.
Snickersbitarna åkte ner i resväskan.
Känns tryggast så!
Taggar: Snickers, Snickers ny smak, Snickers mörk chokad, Snickers Mandel, Snickers med jordnötssmör;

Kommentarer :

#1: Christin

Förpackningarna är inte så lockande men det ska man ju inte låta sej luras av förstås. Den nedersta lockar mej mest.

Svar: Ja det är ju insidan som räknas :)
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :