NYHET - Remi Caramel

Ni fortsätter att titta in här ser jag, fast jag lyser med min frånvaro.
Har fullt upp med att inte tänka på choklad.
Stor utmaning!
 
Men när jag ändå är här kan jag bjuda på ett inlägg.
 
 Remi har kommit med en ny smak i form av Caramel.
 
Jo men det låter väl förträffligt spännande.
 
Och här kommer dom, på een och samma gång.
 
Individuellt förpackade, vilket är lite irriterande då det inte blir lika lätt att mata in dom på löpande band.
Viss skalningstid måste räknas in i arbetet.
 
Nu ser jag att det står små texter på varje förpackning.
Det märkte jag inte under själva ätprocessen.
 
Avskalad version.
 
Kexet är ganska torrt, kolan är för snålt tilltagen och i det stora hela smakar det bara billigt.
Tyvärr dras den även med en bismak av kaffe?
 
Nej denna platsar inte i Remi-familjen enligt mig!
Jag avgudar de andra två smakerna, som dessutom är förknippade med barndomsminnen.
Vill ni läsa om de två godingarna, så klickar ni här.
Det tycker jag ni ska göra!
 
Taggar: Remi Caramel, Göteborgs kex, kakor, fika, Remi ny smak, nyhet Remi;

Kommentarer :

#1: Christin

Nu kan jag bara hoppas att jag inte håller med dej när jag väl öppnat paketet som väntar i köksskåpet. Kul att du gör inlägg fortfarande men jag hoppas det ändå går bra med ditt projekt.

Svar: Har du smakat ännu? Vad tyckte du?
Chocochock

skriven
#2: Mikaela

Håller med, de var verkligen en besvikelse! Det tar ju emot att slänga "mat" så dessa kommer nog ligga och skräpa läääänge i skafferiet :P

Svar: Då har du nåt att bjuda på om det kommer besök :)
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :