my__life2.0 med TVÅ streck

Så klantigt av mig att skriva fel "adressnamn" till mitt Instagramkonto.
En uppmärksam läsare hittade problemet varför ni inte hittade mig (tack Erika).
 
Jag heter alltså my__life2.0 med två understreck och inte ett, som jag först trodde.
Som sagt, nybörjare i leken...
 
Det har blivit några inlägg på de här få dagarna.
Jag tycker det är jättekul!
 
Jag får göra en veckosammanfattning på bloggen senare i veckan.
Just nu leker jag bara med Instagram.
 
Taggar: Instagram, my__life2.0, börja med instagram;

Kommentarer :

#1: Erica

Ha ha! Jag trodde ändå att du själv åtminstone visste det. Men det är inte alltid lätt att hänga med.

Men bra att du förtydligade! Nu får du säkert fler följare. :-)

Instagram är roligt. Mycket roligare än Facebook, enligt mig. Om man nu ska jämföra sociala medier med varandra. :-)

Svar: Ja Erica, det skulle man ju kunna tycka att jag hade koll på :)Men nu vet jag tack vare dig :)
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Sabina

Måste säga att världen känns liten nu! Jag har ju följt dig väldigt länge, men såklart inte vetat alls vem du är. Nu när jag ser ditt namn så ser jag att jag är vän/var arbetskollega med din dotter Veronika haha :D Känns så kul nu att du har skrivit inlägg ibland som handlar om din dotter och sådant och jag har inte vetat om det.

Svar: Ha ha, men oj vilket sammanträffande! Jätteroligt ju :)Tack för att du läser min blogg!
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :