Andra sidan tunneln

Blä vad dåligt jag mått i tre dygn.
Tre, trista semesterdagar till spillo.
"Månadens jobbiga dagar" blev mycket jobbigare än väntat.
Ont i magen, illamående och sängliggande. Usch va trist!
Orkade med nöd och näppe titta på någon film ibland.
 
Nu har det i alla fall vänt och jag har kommit ut på andra sidan och börjar få ett nytt liv känns det som.
Kroppen är dock helt urlakad på ork efter alla mediciner och skit.
Körde lite migrän i natt också som grädde på moset.
 
Innan jag ramlade ihop hann jag med ett till entimmespass på crosstrainern.
Denna gång med lite högre fart och längre distans.
60 minuter, 12,8 km och 670 kalorier.
 
Dyngsur...
Svårt att hitta en torr fläck på linnet efteråt.
Gränsen går strax nedanför byxlinningen, resten är blött.
Men vad bra man mår efteråt!
 
I dag har jag lunkat ut på promenad i sakta mak.
Gick till Öster Mälarstrand.
Vilade på en bänk.
 
Tog en sallad på Bryggan.
Och lunkade hem igen.
 

Kommentarer :

#1: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Hua, jobbigt! :( Grym är du iallafall! :)

sv: Tack snälla! :))

skriven

Kommentera inlägget här :