Sol, steg och mat

Tack och lov känns det lite bättre i huvet i dag.
Fortfarande lite susigt och brusigt, men hellre det än bultande och dunkande.
Jag vill så gärna slänga mig iväg till gymmet och träna eller ge mig ut på en joggingtur, men jag balanserar på en skör tråd direkt efter ett migränanfall.
Allt måste ske i lugnt tempo.
Ingen stress och inget pulshöjande.
Så lätt att den slår till igen då.
 
Så det blev promenad i dag också.
Inte så tokigt med tanke på att det var riktigt varmt och skönt ute!
Det var fullt av folk överallt och många som satt ute och åt och drack.
 
Blev ett lunchstopp på Bryggan.
Kycklingtoast med sötpotatispommes.
Jösses va gott det var!
Kostade bara 89 kronor och det var det väl värt!
 
Nästa promenad gick åt andra hållet in mot stan.
 
Där blev det ett fikastopp på Global Living.
En mastig nötpaj med honung till mig.
Sen mådde jag illa...
 
Ser fram emot en sötfri måndag och känner mig nöjd över dagens stegskörd på drygt 14 000 steg.
 
 
Taggar: Bryggans Bar & Café Öster Mälarstrand, Bryggans Bar & Café Västerås, Global Living Västerås, fika Västerås;

Kommentera inlägget här :