5 000 m rodd

I dag blev det morgonträning.
Länge sedan det hände.
Nu behöver jag snäppa upp träningen och hitta tillbaka till den mängd jag tränade förut.
Orken har inte funnits men jag provar att skruva upp lite.
 
Lite rehabövningar, svingar med kettlebell och 5 000 m i roddmaskinen hann jag med mellan klockan 06-07.
Tog det lugnt men döjobbigt ändå.
Tid 23:36:6.
 
Gjorde en god frukost som förtjänar ett eget inlägg.
 
Lunchen gick inte av för hackor den heller.
Sallad med räkor, bönor, parmesan, bovete, avokado och cashewnötter.
Jättegott och väldigt mättande.
Precis vad jag behöver.
 
Till måltiden serverades en ljuvlig färskpressad juice på hallon, äpple och citron.
För att boosta immunförsvaret tackade jag även ja till en shot ingefära i den.
Har två sjuklingar hemma och jag har inte för avsikt att gå i deras fotspår.
 
Taggar: Redfellas, Redfellas Eskilstuna meny, räksallad, bovete, concept2, roddmaskin, rodd;

Kommentera inlägget här :