Morgonmil

Min plan var en morgonjogg i morse.
Kroppen verkar ha återhämtat sig fint, vilket förvånar mig lite men väldigt glädjande förstås och nu är det bara att köra på och inte tappa tempo inför Göteborgsvarvet.
 
Men vädret...?
Vad hände?
Blöt snö som kom ner på tvären fick mig att välja gymmet istället.
 
Piggade upp mig med en Celsius och hoppade upp i crosstrainern.
En mil på 41:35 minuter.
Jätteskönt att blåsa ur kroppen och känna att den svarar och håller.
 
Tog sedan en kvällspromenad och lyckades precis undvika regnet.
Väldigt svart himmel i horisonten!
 
Spännande väder nuförtiden.
 
Taggar: crosstrainer, träna med crosstrainer, Celsius energidryck;

Kommentarer :

#1: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt med kvällspromenad och så fint ljus när solen lyser på mörka moln :D

Svar: Ja det blir en dramatisk effekt :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :