Frukost ska de va

Nu när jag går på kurs gäller det att planera så man håller sig vid liv en hel dag.
Vi har lunch klockan tolv och det är ungefär en timme efter svält för mig.
Så det är viktigt vad jag äter till frukost.
Vad jag än äter så brukar jag ändå bli hungrig efter ett par timmar, men igår gick det över förväntan.
 
Jag gräddade proteinpannkakor och hade på massor av vispgrädde och bär.
Supergott och jag höll mig mätt väldigt länge.
 
Var trött efter kursen i går kväll och hade väldig träningsvärk i armar och överkropp så det blev helt enkelt en kväll i soffan.
Inte ofta det händer men det var skönt.
 
I dag fick jag sovmorgon och sov till halv sju.
Vilken lyx.
Kursdag i dag också och till frukost har jag grundat med en proteindrink, sedan blev det kvarg med banan och russin, en kopp te och två finncrisp med ost.
Får se hur långt det räcker.
 
 
Taggar: proteinpannkakor, tips på frukost, frukosttips;

Kommentera inlägget här :