Bra träningspass

Nu känner jag mig nöjd med dagen!
Långpromenad på morgonen och gymmet på kvällen.
Och så lite mys i soffan med film däremellan.
 
Laddade med en riktig braklunch i form av en övergödd pizza.
Lite onödigt kanske men nu behöver jag inte vara sugen på pizza på ett tag.
Den här var toppad med räkor, kräftor och tonfisk i mängder.
Mastig, matig och mättande.
Fanns inte en chans att jag skulle få i mig hela.
Trots tappra hjälpinsatser av mannen på slutet, så fick jag lämna en stor del.
 
Med pizzan i magen var jag väldigt motiverad att gå och träna lite senare.
 
Jag fick god hjälp av mannen med lite nya stärkande knäövningar.
Är lite oroad över hur det ska gå med min löpträning inför Göteborgsvarvet.
Jag vill så gärna kunna genomföra det loppet.
Behöver lägga mycket tid på muskeluppbyggnad i benen och så får jag se hur det går.
 
Blev lite styrkträning för överkroppen och avslutade sedan med 5 000 meter i roddmaskinen.
 
Allt som allt tog det ca en och en halv timme.
Känner mig glad och nöjd!
 
Taggar: rehabövningar knä, ont i knäna, roddmaskin Concept 2, Bryggans Bar & Café Västerås, Öster Mälarstrand;

Kommentera inlägget här :