Dagen efter

Nu har det gått drygt ett dygn sedan jag passerade mållinjen på halvmaran.
Jag kände mig förvånansvärt fräsch och hel i kroppen när jag vaknade.
 
Åt en god standardfrukost på grekisk yoghurt, blåbär och cashewnötter.
 
Passade sedan på att ta en promenad till Öster Mälarstrand innan benen eventuellt skulle säga upp sig.
 
Tog dagens lunch på Bryggan och kompletterade med en portion sötpotatispommes.
 
Intog soffläge och tittade på ett avsnitt av Helix på Netflix.
Sedan blev det lite lätt träning i gymmet.
20 minuter på crosstrainern för att värma benen, lite stretch och några armövningar i maskin.
Återstår att se hur jag mår imorgon.
Andra dagen efter löpning brukar vara värst för mig.
Blir det inte värre än så här så kom jag oförskämt lindrigt undan.
Taggar: Bryggan Bar & Café Västerås, Bryggan Bar och Café Öster Mälarstrand, restauranger Öster Mälarstrand;

Kommentarer :

#1: Greger/Joppe

Grattis till ditt löpande som är oerhört imponerande bara som bedrift i sig själv, men speciellt med tanke på din bakgrund med höften1
Är så glad att du bloggar igen, hoppas att du finner inspiration till fler inlägg, gärna recensioner på vadsom, och att du med lite PR får den kända blogg du förtjänar med sponsorer!
Önskar dig en trevlig kommande vecka, Joppe

Svar: Tack snälla du! Ja lite sponsorer hade varit trevlig :) . Alla är välkomna, från tillverkare av finpraliner till löparstrumpor :) Ha en fin vecka du också!
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :