Gott & Blandat

Trots en veckas ledighet så har det inte blivit så mycket bloggande som jag tänkt, planerat och hoppats på.
Saker kom emellan och jag kände att jag ville prioritera och lägga min tid på annat.
 
Men jag har fortsatt att Instagramma.
Jag älskar Instagram!
Det är så roligt, lätt och smidigt.
Men jag var lite sen på det.
Som med det mesta....
Startade mitt konto i augusti förra året och hittills har det blivit nästan 600 inlägg.
Ni som också har IG och vill följa min vardag får gärna följa mig där istället, för där är uppdateringen mer frekvent.
 
 
Jag heter my__life2.0 (med 2 understreck).
 
Efter mitt monsterpass för två dagar sedan fick jag lite ont i knät.
Kanske inte så konstigt med tanke på mängden och volymen.
 
Jag valde därför att ta en vilodag och bara promenera istället.
 
Både på morgonen och kvällen.
 
Däremellan fick knät vila och jag packade in det i ett värmande knäskydd från Back on Track.
Det ökar blodgenomströmningen och tillför värme.
 
Gjorde en ugnspannkaka till kvällsmat.
 
Supergott!
 
I dag känns det mycket bättre igen så jag tog nog ingen större skada av träningen.
 
Istället bråkade huvet men jag testade en dunderkur på två treo och en NOCCO innan träningen.
 
Träningen gick bra.
Mest rehab för knät men även lite styrkeövningar för överkroppen.
 
Gjorde tåhävningar på ett ben med hantel i handen.
Det var ett tag sedan.
Orkade 3x15 per ben.
 
Avslutade det hela med att gå i maxlutning på löpbandet i 10 minuter.
Svetten rann och knät höll.
 
Sen smakade det gott med spagetti och köttfärssås!
 

Kommentarer :

#1: Joppe

Ibland kommer livet emellan, all bloggning är bra bloggning, skriv när du känner för det bara!☺
Trevlig helg!

Svar: Tack det samma Joppe!
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Christina

Följer dig nu på Insta :)

Svar: Va roligt Christina, välkommen :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :