Fem långsamma kilometer

Trots härjande migrän till och från under gårdagen lyckades jag tämja den tillfälligt med två treo och få till en lunchjogg på hemmaplan.
Tanken var att springa en kort runda med korta och snabba intervaller för att väcka kroppen lite.
Men benen höll inte med.
Toktunga som betongklumpar, så det fick bli en lugn mysrunda istället.
Tiden 38:40:2.
 
Jag är nöjd med alla steg jag får så det är OK.
Imorgon hoppas jag att jag kan genomföra ett lite längre pass.
Det blir det sista inför Göteborgsvarvet.
Nästa vecka blir det vila med inslag av underhållande småpass.
 
Haft en jobbig natt med migrän men det känns bättre nu.
 
En av veckans luncher, grillad kycklingfilé med sallad indränkt i dressing som jag fick skrapa av.
 
Såna här fina dagar tar det emot lite extra att sätta sig på tåget mot jobbet.
 
Gårdagens kvällsmat.
 
Dagens frukost, en överdimensionerad omelett.
Har långt möte på förmiddagen så det blir långt till lunch.
Bäst att förladda!
Taggar: Göteborgsvarvet, träna inför Göteborgsvarvet, Göteborgsvarvet 2017;

Kommentera inlägget här :