Crossen och jag

Det känns bättre i benet efter rehabövningar.
Har även varit väldigt stel i länden, men det verkar ordna till sig.
I dag skulle jag egentligen ha löptränat, men avstår någon dag till.
Har bestämt mig att börja om mycket lugnare än vad jag gjorde förra veckan.
Kortare sträckor och smyga igång med lite mer fart istället.
 
Det i kombination med alternativ träning i form av crosstrainer ska hjälpa mig att hålla igång.
Känner mig lite lugnare nu när jag kan sköta konditionen.
Körde 30 minuter på crossen i går utan smärta, så det känns bra.
Skonsammare (men tråkigare) att trampa runt på den än att springa.
 
Rehab, styrka, stabilitet, crosstrainer, gå ner i vikt....
Jo men det ska nog gå vägen.
9 september SKA jag stå på startlinjen till Stockholm Halvmarathon!
 
 
Du och jag crossen!
Vi blir ett bra team framöver.
Taggar: crosstrainer, konditionsträning crosstrainer, skonsam alternativ träning löpare;

Kommentera inlägget här :