Sportdryck från Tailwind

Första gången jag använde denna sportdryck var inför Athea Mälarmarathon i april.
Har sedan fortsatt, då de fungerar så bra.
 
Jag har gått igenom alla deras smaker och valt ut två favoriter.
 
Beställde dessa i påse storlek medium (finns även large) istället för portionspåsarna.
Alla smaker är goda.
Inte så där sliskiga och industriella, utan väldigt milda och naturliga.
 
Smakerna jag valde är Mandarin Orange, en frisk härlig apelsinsmak, och Green Tea Buzz som är fräsch och uppiggande.
 
Leveransen går fort, beställ på hemsidan och grejerna kommer inom någon dag.
Någon har även tagit sig tid att skriva mitt namn och rita teckningar på påsarna.
Gulligt och uppskattat.
 
Går jag kortare sträckor klarar jag mig med vatten, men nu när jag snart kan börja springa lite längre sträckor igen så går det åt mer energi och då är denna dryck perfekt.
Även när jag bara har gått, men i stekande sol så har jag druckit denna. Känns som det räddat mig lite från solsting att tillföra lite elektrolyter.
 
Taggar: Tailwind nutrition, sportdryck Tailwind, dricka vätska vid långlopp, löpning sportdryck, sportdryck med naturliga ingredienser;

Kommentera inlägget här :