K O N T A K T !

Dåså, äntligen kontakt med internet igen.
Inte för att jag direkt har saknat att göra om dagarna, med tanke på flytt och allt, men lite bloggabstinens har jag nog allt haft.
 
Blir desto mer att ta i fatt nu!
 
Det börjar ordna till sig, men precis när man tror att sista lådan är uppackad, så dyker två till upp.
Hur är det möjligt?
Har inte tillbringat så mycket tid i soffan för pralinätning som jag hade föreställt mig, men det kommer nog.
Det har mest blivit fulchoklad i långa rader för att hålla sig vaken.
Finchoklad ska ju avnjutas under mer stillsammare former.
 
Nu börjar det bli dags att vara på hugget i mataffärerna!
Rean på chokladaskar har precis startat.
 
 
Den här har jag varit nyfken på sedan förra året, så nu slog jag till.
 
Taggar: chokladaskar till jul, julchoklad, julchokladaskar, Lindt Champs-Elysees, chokladask Lindt;

Kommentarer :

#1: Christina @ Chokladbloggen

Lindt Champs-Elysées - En klassiker :) Riktigt smarrig och framförallt glammig!

Håller själv på att flyttpacka (flytt om en månad) och förundras över hur j*kla mycket saker man tydligen har samlat på sig...

Svar: Ja visst är det fantastiskt vad man samlar på sig. Lycka till med flytten. Det blir bra när man väl är på plats :)
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :