Chokladmässan 2014

Eller Bak- och Chokladmässan 2014, som den heter officiellt.
På torsdag öppnar den i Stockholmsmässan och sedan har man fyra dagar på sig att beta av alla utställare.
Härligt!
 
Jag har tagit ledigt på torsdag för att kunna vara på plats.
Liksom förra året har jag fått mitt pressleg med tillhörande fri entré och tillträde till Presscentret.
Och jag är lika ödmjukt imponerad i år över att detta sker lilla mig.
 
Vill man läsa om mina upplevelser och tokigheter från förra mässbesöket, finns ett antal blogginlägg under kategorin "Mässor".
 
Förra året var Rosa Mattan utrullad och man togs emot av Snövit och hennes gäng (alla gjorda i choklad).
 
Årets Konditor utsågs.
 
Och så fanns det en himla massa praliner förstås!
 
Någon annan lycklig som ska dit?
 
Taggar: Chokladmässan 2014, Chokladfestivalen 2014, Bak- och Chokladfestivalen 2014, Stockholmsmässan, mässa Stockholm;

Kommentarer :

#1: Mamma Mindy

Vilken rolig mässa :)

Svar: Årets bästa mässa :)
Chocochock

skriven
#2: Christin

Så lyckligt lottad är jag inte(bor alltför långt bort) men ser fram emot att läsa om ditt besök där. Ha det så trevligt!

Svar: Tack :)
Chocochock

skriven
#3: Lilly

Limetryffel med koriander låter ju...intressant? Koriander är för mig det vidrigaste som finns, förstår mig inte på den kryddan, det smakar ju tvål! Haha!

Svar: Ja blanda inte in kryddor i chokladen!
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :