Glass med chokladsås på Max

Riktigt varmt ute idag, så jag tänkte prova en glass med chokladsås på Max.
 
Blev lite snopen när jag blev serverad denna sorgliga bägare.
Någon hade en dålig dag på jobbet tror jag...
Nerklämd glass utan någon som helst finess.
Jag hade väntat mig en spritsad virvel, likt ett fjäll med massor av chokladsås.
 
Glassen i sig var ganska OK, inte så där slisksöt.
Men chokladsåsen var en besvikelse!
Smakade lite åt likörhållet.
 
Nej då måste jag säga att Mc Donalds är bättre.
Fin fjång på glassen och en sjö av sås som faktiskt smakar choklad.
Taggar: Glass med chokladsås Max, Sundae med chokladsås på Max, glassbägare med chokladsås, Max Hamburgare;

Kommentarer :

#1: Olivia

Testat lyxshaken? :D

Svar: Nej faktiskt inte. Ser nästan lite för mastig ut? Men jag får nog prova en i alla fall :)
Chocochock

skriven
#2: Karin

Jag har provat något liknande (kommer inte ihåg var) och chokladsåsen var så stark att det brann i min hals :(

Svar: Usch, det var ingen bra upplevelse!
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :