Sista träningen för året + PB

Nu blir det inte fler träningspass i år, men tänk så många pass det blir nästa år.
Ser fram emot kommande träningsår jättemycket!
 
Startade dagen med en promenad för att det var så fint ute.
 
Men jag tycker att det är ganska jobbigt att gå på vintern.
 
Har troligtvis för mycket kläder på mig.
Efter ett tag känns allt tungt, bylsigt och lite trögt.
Men väldigt skönt att få frisk luft och sen är det väldigt skönt att komma hem och in igen.
 
Årets sista pass blev så här:
 
  • Rehab
  • Knäböj 20
  • Plankan 2x60 sek
  • Crosstrainer 30 min, 8,11 km och 342 kalorier.
 
Slog PB i dag också!
Vilket roligt sätt att avsluta året på.
 
 Harr ni tränat i dag, eller laddar ni som så många andra för nästa år?
 
Taggar: Personbästa i crosstrainer, årets sista träningspass;

Kommentarer :

#1: Yasmine

Jo jag tog mig dit idag jag med! =) Dock inte samma tid som jag brukar - och det kändes. Note to self att jag tränar mkt bättre min vanliga tid (inställd på träning då?? Haha...) Well, at least I went there och tärnade! ;) Mitt gym har stängt imorn så det blir vilodag då och sen kör jag lör o sön igen =) ..på ett förhoppningsvis inte redan PROPPFULLT gym!!?

GOTT NYTT HÄRLIGT ÅR!!!

Svar: Gott Nytt Träningsår Yasmine! Bra jobbat och ladda ny energi på din vilodag. Jag har märkt att jag tränar bäst på morgonen, men det funkar inte så bra när jag jobbar :)
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Sussi - Livet i söder!

Jag nyårstränade också, dubbelt så långt pass på CWC! (kobraträning) Skönt att avsluta året på bästa sätt =)

Svar: Heja heja!
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :