NYHET - Fazer Salty Popcorn

Jag gillar blått och la därför märke till denna vackra nyhet i chokladhyllan:
 
Med sitt mörkblåa och ljuvligt turkosa omslag, kunde jag inte undgå att se den.
Och vilken spännande smak! Salta popcorn.
Det låter poppigt.
 
Så fort man vecklar upp omslaget så sprids en härligt hemtrevlig doft av nypoppat.
 
Chokladen är generöst proppad med förstadiet till popcorn.
 
Smaken lever definitivt upp till den lockande doften.
Vilken fullträff!
Tänderna krockar ständigt med poröst crunchiga majskorn som är härliga att tugga på.
Det krasar och knastrar underbart och det salta blir en mycket trevlig brytning till chokladen.
 
Den här gick hem även hos min man.
Lite för mycket, för det blev nästan slagsmål på slutet om vem som skulle hinna ta sista raden.
Jag vann.
Såklart.
Sen köpte vi en ny.
 
Taggar: Fazer salty popcorn, choklad med salta popcorn, Fazer popcorn, nyhet Fazer, Fazer ny smak, choklad med popcorn;

Kommentarer :

#1: Annika

Wow, måste prova. Har heller inte testat den med bitar av marianne, verkar också vara god.

Svar: Ja du måste testa den :)
Chocochock

skriven
#2: Christin

Den har jag missat. Höll på att missa dina inlägg också, tittar ju inte in varje dag nu längre, så det var en glad överraskning att läsa om något nytt du provat.

skriven
#3: Sara

Blev så glad när jag såg att du hade börjat skriva igen, välkommen tillbaka!

Svar: Tack Sara, va snäll du är! Blir dock lite sporadiska inlägg ett tag till.
Chocochock

skriven
#4: Mikaela

Hittade denna på Netto för 8 eller 9 kr! Tips om ni bor nära en butik! :)

Svar: Det var bra pris!! Tack för tipset!
Chocochock

skriven

Kommentera inlägget här :