Favorit i repris: Caramel cheesecake på Espresso House

Caramel cheesecake från Espresso House.
Det verkar vara något folk googlar på ofta.
Mitt inlägg jag gjorde för över ett år sedan (på chokladbloggentiden) toppar alltid statistiken för mest lästa inlägg.
Vecka efter vecka.
 
Den är ju god, så jag kan förstå intresset!
 
Så jag tänkte köra en favorit i repris och återanvända ett gammalt inlägg.
Här kan du läsa min recension på Caramel Cheescake.
 
Läs och njut!
Taggar: Caramel cheesecake på Espresso House, fika på Espresso House, utbud Espresso House, Cheesecake med dulce de leche, cheesecake på Espresso House;

Kommentarer :

#1: JUNITJEJ

Vad det ser gott ut!

Svar: Väl värd att prova :)
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Christin

Den ser fantastiskt god ut. Du har gjort en fantastisk ändring av din livsstil också. Bra jobbat! Vilken lyx med den goda maten ni kan äta på restaurangen där ni bor, men det är du värd efter all träning.

Svar: Tack Christin, va snäll du är!Ja det har ju skett lite förändringar på sista tiden :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :