Tröttmössa

Trots laddning med NOCCO på tåget hem i går, infann sig ingen energi. 
Kanske borde reklamera drycken också?
Gjorde ett tappert försök i gymmet.
Fick igenom rehabövningarna och gav mig på axelträning med hantlar.
Hände inte speciellt mycket.
Jag var för trött och avbröt.
(Övar på att lyssna på kroppen).
 
Att strunta i att träna för att man inte "orkar", dvs lathet, är inte OK.
Men att avbryta ett pass för att kroppen helt enkelt inte är med, den är helt slut, ja det är en helt annan sak.
Ibland får man övertala kroppen till träning och ibland måste man lyssna på den.

Så inget till träningsprotokollet denna gång.
 
Tänkte att jag kan idrotta från soffan i stället genom att titta på Diamond League, som i går gick i Stockholm.
Strax innan klockan slog 20, sov jag som en stock.
Tror det var rätt beslut att inte träna.
 
Ingen ork till träning, men äter gör jag!
Massor!
Är inne i en period där jag alltid känner mig hungrig.
Blir inte mätt hur mycket jag än stoppar i mig. Jättekonstigt.
 
Åt räksallad på Coffehouse by George i går.
Den är ganska matig och de har petat ner lite roliga saker som grovt rivna morötter, strimlor av rödkål mm så det blir lite att tugga på.
Jag bad även om ett extra ägg och det var inga problem.
 
Jag har svårt för ägg, men övar envist på att lära mig.
Nyttigt och mättande.
 
Kommer inte ihåg om jag betalade 90 eller 95 kronor. Det kostade i alla fall 5 kronor extra för ägget, men det var det värt.
Jag drack te till maten.
Tycker det passar bra till den kalla salladen när det är ruggit ute.
Kaffe/te ingår i priset.
Taggar: Coffeehouse by George i Eskilstuna, matställen Eskilstuna, lunchguiden Eskilstuna, räksallad på Coffehouse by George;

Kommentarer :

#1: Erica

Salladen ser väldigt god ut. Jag hoppas att du lär dig äta ägg. Det är ju väldigt nyttigt och mättande, och jag tycker att det är väldigt gott, i alla dess former. Godast är, enligt mitt tycke, smörgås med smör, skivat hårdkokt ägg och salt på.

Svar: Ja jag jobbar på det :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :