Chokladfabrikens julkalender

Dags för årets julkalender, som naturligtvis ska vara i choklad.
I år hoppar jag över för egen del, men eftersom jag drivit chokladblogg är det bara att gräva i arkiven och hänvisa till tidigare inlägg.
 
Är ni intresserad av Chokladfabrikens julkalender, så kan ni läsa följande tre inlägg:
 
"Lucka 1"
"Lucka 2"
"Oj då"
 
Är det någon av er som har julkalender i år?
Jag tycker konceptet är svårt.
Man vill ju öppna alla luckor på en gång, precis som man (jag) vill äta alla praliner ur en chokladask på en gång.
Tålamod är inget för mig.
 
 
Taggar: chokladkalender, julkalender med choklad, Chokladfabrikens chokladkalender, Chokladfabrikens julkalender, choklad från Chokladfabriken;

Kommentarer :

#1: Yasmine

Åh nej, du skulle valt den andra chokladsmaken på barsen!! :/ Den andra är mkt godare!!!

Svar: Aj då, typiskt. Men då får jag väl köpa den också :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :