Praliner med nötcreme

Tidsinställt.
 
Gillar ni nötcreme?
Då måste ni gå till Hemmakväll och köpa deras nya praliner.
 
Kolla vilka kulor!
 
Den gula med jordnötssmak och den vita med originalsmaken.
 
Vi börjar med originalet.
En kula av tjock mjölchoklad och så en massa nötcreme i mitten.
Oj va söt den var!
Tidigare hade jag nog älskat den, men nu blev det lite i kvalmigaste laget för mig.
Men gillar man nötcreme är det definitivt en hit!
Mycket enklare att äta också än att trycka ut cremen ur en påse!
 
Går vidare till den solgula kulan med jordnötscreme.
Här bryter den salta cremen av mot den söta chokladen.
Mycket godare!
 
Den gula blir vinnaren för mig.
Någon som smakat?
Taggar: Nat-Creme original, nöt-creme jordnöt, praliner med nötcreme, nöt-creme praliner, godis på Hemmakväll, nyhet Hemmakväll, nytt godis på Hemmakväll, störst urval av plockgodis på Hemmakväll;

Kommentarer :

#1: Nadja

Åh de med jordnöt är en favorit här.. Fasen nu blev jag sugen på dem haha

Svar: Ja de var inte så dumma :)
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Karin

Mums! Inte smakat än tyvärr.

Svar: Det måste du :)
Mitt liv 2.0

skriven
#3: Emmelie

Samma känsla som att bita i en lös likörpralin. Fast positiv.😀

Svar: Haha :) Tur att det var positivt, likör är inte gott.
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :