Test: Dalblads Swebar "Choco Orange Crisp"

Jag jublar av lycka.
Swebar har kommit ut med en ny smak på sina proteinbars.
 
Choklad och apelsin.
En perfekt kombination!
 
Dessutom lite mindre sockerhalt.
 
Så fort jag har rivit upp förpackningen, väller en fräsch doft av choklad och apelsin ut.
Speciellt apelsinen märks.
Det luktar underbart!
 
Det här är så gott så jag nästan blir tårögd.
Inga märkliga bismaker eller kemiska utspel.
Bara ren mörk choklad som smakar äkta apelsin.
Dessutom crispar den när man tuggar.
 
Vem behöver vanligt godis när det finns proteinbars som smakar så här gott?
Jag är lyrisk och överväldigad.
Erbjuder mannen att smaka, men konstigt nog reagerar han inte på samma sätt som mig.
Förstår inte vad det är för fel på honom?
Men bara bra för mig, då får jag ha dessa för mig själv.
Jag ger den i alla fall betyg 11 av 10 möjliga!
 
Inköpt: Gymgrossisten
Pris: 19 kronor
Vikt: 50 gram
Proteininnehåll per 100 gr: 28 gr
Proteininnehåll per bar: 14 gr
Kalorier per bar: 190 cal
Rekommendation: Har aldrig varit så stark köprekommendation!
 
Jag måste beställa hem en låda så jag har på lager.
Taggar: Dalblads Swebar choco orange crisp, Swebar less sugar, Dalblads proteinbars nyheter, ny smak Swebar, Swebar med choklad och apelsin, Gymgrossisten proteinbars, Vilka proteinbars smakar gott, test av proteinbars;

Kommentarer :

#1: Camilla

Allt med krisp brukar vara mumsigt!

Svar: Eller hur! :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :