Nackspärr ajaj!

Eller skulderspärr, om det finns något som heter det.
Det drar från nacken ner i vänster skuldra och det triggar tyvärr även min migrän.
 
Gör svinont att röra på huvet och ännu ondare att försöka ligga ner.
Har inte blivit så mycket sömn i natt.
 
Det var lika bra att gå upp tidigt och gå ut och gå istället!
 
Höstfriskt och ett par vantar hade inte varit ivägen.
Men ett strålande väder med sol och blå himmel.
Det blir man glad av!
 
Jag tog med en Celsius som promenadkompis.
Ibland om jag har tur, kan koffeinet lindra huvudvärken.
Har jag otur rusar det ännu mer i huvet, så det är en balansgång och chanstagning.
Men idag var det ganska gynnsamt.
 
Jag vandrade ner mot Öster Mälarstrand.
 
På andra sidan viken syns vårt hus som lägenheten ligger i där vi bor.
Det vita huset i framkant, men vi bor på andra sidan.
 

Kommentarer :

#1: Bea

En treo, en kopp kaffe, en energidryck på det och sen träning, brukar oftast mota bort min huvudvärk :)

Svar: Oj vilken dunderkur :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :