Mera paket

Kanske lite dålig fantasi på bloggen just nu.
Träningen lyser tyvärr med sin frånvaro.
 
Man kan ju tro att det enda jag gör just nu är att hosta, snyta mig och beställa varor.
Men det är lite så det är....
 
Paket från Bodystore denna gång.
 
Mycket bättre förpackat än förra paketet.
Allt ligger tryggt inbäddat och stadigt på plats.
 
Man får nästan lite vårkänslor av de fina färgerna på burkarna.
 
Vi missbrukar honung här hemma för tillfället, så det går åt en del.
Ska prova honung från Renée Voltaire den här gången och även deras kokosolja.
 
D-vitamin äter jag från höst-vår med uppehåll på sommaren.
 
Och så blev det lite fredagsmys...
Är starkt skeptisk till sockerfri choklad, men ska ge det en chans och prova.
Återkommer med recension så klart.
 
 
Taggar: skrin choklad, sockerfri choklad, choklad sötad med stevia, d-vitamin, Renée Voltaire honung, kokosolja Renée Voltarie;

Kommentarer :

#1: Rebecca Wesslén

Gillar dina hälsotips, sunda gottigheter. Dom skulle passa perfekt på http://svenskfitness.com en ny startad bloggportal för alla som vill vara med & inspirera samt motivera andra i sin väg mot ett hälsosammare liv! Vi är nystartade men kommer satsa hårt på alla våra bloggare. Det vore kul att få följa dig på vår portal.

Starta en blogg nu:
http://svenskfitness.com/wp-signup.php

Svar: Intressant... Jag får fundera på det :)
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :