Springa på band

Jag övar vidare.
Att springa på löpband.
Det är inte alls lika svårt och läskigt längre, utan börjar kännas helt OK.
 
Gick upp kl. 05.15 i morse för att hinna med några minuter på bandet.
Det blev 40 totalt varav 5 minuters promenad i början och slutet.
Löpningen blev alltså 30 minuter sammanhängande.
Längsta hittills.
Ska avvakta några dagar nu och se hur höft och knä reagerar.
Känns det bra så ökar jag på tiden ett snäpp igen.
 
Hoppas på att komma upp i en timmes löpning inom snar framtid.
 
Taggar: springa på löpband, träna på löpband, löpträna, springa milen;

Kommentarer :

#1: Joppe

ALLTSÅ att du orkar gå upp så oerhört tidigt, inte äta, och ändå kötta som en amazon...
Jag är stum av beundran!

Svar: Kötta som en amazon 😂 Det kanske var att ta i.Men det funkar bättre med träning på morgon än kväll, för då är jag helt död.
Mitt liv 2.0

skriven
#2: Matilda Berlin

Shit vad du är grym! You go girl! =)

Svar: Tack Matilda 😊
Mitt liv 2.0

skriven
#3: Bella

Usch, jag har kämpat med löpband med kan fortfarande inte bli kompis med det. Har både provat "high end"-varianten på gymmet som har alla de där smidiga lyxfunktionerna och ett hemmalöpband som jag köpte för 3000 kr av min svärmors sambo. Den samlar damm. Och stor är den. Dessutom är den placerad på vår övervåning i huset och jag kan inte ta mig an att sälja den. Usch. Vilken nitlott..

Svar: Jag förstår dig ☺️! Jag har fått öva och vänja mig lite i taget. Nu går det ganska bra 😊.
Mitt liv 2.0

skriven

Kommentera inlägget här :