Pakeeet

Alltid lika roligt att få paket, även om det är jag själv som beställt och vet vad det är i.
 
Fick leverans från Svenskt Kosttillskott i går.
De är alltid snabba med levarnas.
Beställa ena dagen och ta emot paket andra.
 
4 st påsar med proteinpulver.
Tre med smak av Chocolate Banana Split till mannen och en med smak av Double Chocolate.
Choklad kan man aldrig få för mycket av.
 
Specialpris på liten burk BCAA (49 kr).
MIna favoritsmaker är Lemon och Pear men nu tog jag Orange.
Apelsin låter gott.
 
Jag har letat efter Barebells MIlkshake och när jag såg att dom hade den i sitt sortiment så tog jag en sån flaska också.
Har inte smakat ännu men hört att den ska vara god.
Någon som hunnit smaka?
 
Taggar: Barebells milkshake, tyngre, tyngre milkshake, barebells hazelnutcream, BCAA, Svenskt kosttillskott, proteinpulver;

Kommentera inlägget här :